Småföretagare i 6 månader!

publicerat i JH Shop

Tiden går fort när man har roligt och det stämmer ju verkligen! Det slog mig häromdan att det nu har gått ett halvår sedan jag publicerade min smyckesshop till 110%. Wow! På sätt och vis känns det som en hel evighet men samtidigt inte. Det är jätteroligt!

Jag har ägnat min söndagsmorgon åt att göra en riktig planering. Det känns bra med att ha satt upp tydliga mål med både försäljning, statistik, tävlingar, kampanjer och så vidare. Ni bloggare är ju en stor del av företaget, så tacksam för all reklam jag får! Det är jätteroligt att anordna tävlingar och recensioner till er. Dessvärre går det av självklara skäl inte att erbjuda alla den typen av sponsring men jag gör så gott jag kan. Med en planering kommer det att gå ännu bättre.

Förra veckan började jag med något som jag kallar för "Veckans kampanj". Det är nog rätt självklart vad det innebär; varje vecka har jag ett pangerbjudande på en specifik produkt som gäller i 7 dagar. Senare ikväll kommer jag även att skicka ut ytterligare ett erbjudande, det måste ju firas att jag funnits på nätet i 6 månader!! :) 



 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Grattis hihi!

2:a kommentar, skriven , av Kuriosakabinett:

Tack snälla du! Spännande med en egen butik. Ska spana in den:)

3:e kommentar, skriven , av Sofia:

Vad roligt med unga tjejer med egna företag, sånt gillar jag! :) Ska in och kika på shoppen på en gång!

Kommentera inlägget här :