Lätt att vara efterklok...

publicerat i lifestyle
Tusan vad irriterad jag blir på mig själv. Jag fick en inbjudan till Modeflickan & Pixbooms event på Lobby som var igår. Mitt företag hade sponsrat med lite rabattkort och fina Jenny gav mig en inbjudan. Självklart fanns det verkligen ingen som ville/kunde göra mig sällskap till kvällen... Så, istället tackade jag nej och satt hemma. Nu ser jag i bloggosfären att det varhur många fina bloggare som helst var på eventet som jag så gärna vill träffa!! AAARGH. Nästa gång (om det nu blir en nästa gång) ska jag bannemig tacka ja. Oavsett om jag får gå "själv" eller inte. Typiskt...


inspiration från London

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

Sv: TACK så mkt :)

2:a kommentar, skriven , av STYLEMIND:

Hej gumman! Trist att du inte kom.... men ja såg en tjej som ja nästan trodde va du. men de va inte de, tur då för ja hann aldrig gå fram till henne haha! de blir nog fler ggr i framtiden. puss å kram <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja det var synd att du inte kom.. Men det kommer fler tillfällen! Det får vi se till :) Kram

Kommentera inlägget här :