Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ Camilla:

SV: Okej men det är ju asbra att spara! =) Jag önskar att jag började spara tidigare! ;P

2:a kommentar, skriven , av anna:

vilka fina :)

3:e kommentar, skriven , av lovisa/polichinelle:

svar: tack ska du ha! den är verkligen finfin.

4:e kommentar, skriven , av jenny:

Den svarta va läcker!

5:e kommentar, skriven , av neli:

åh älskar den svarta scarfen!

6:e kommentar, skriven , av Runa:

Sv: Ja jag älskar dem, snygga :)

7:e kommentar, skriven , av Lotta:

Sv: Jaa, det var jättemysigt :) Och jag har en sådan svart, älskar den verkligen! :D Kanske skulle införskaffa mig en grå också, dom är ju så himla användbara :D

8:e kommentar, skriven , av M I N A B R U N:

sv: tack! håller med ! ;)

9:e kommentar, skriven , av Rosita:

Får kolla in din sida då! :)



Sv: Taaaack så jättemycket för dina fina ord, verkligen, blev hur glad som helst! :)

10:e kommentar, skriven , av Fridabloggar.se:

Åh, den svarta var verkligen ursnygg! :) Kramis

11:e kommentar, skriven , av michelle bogar:

Men åh! Det ska jag kolla in! Har alltid velat ha en sån. Så snygga!

12:e kommentar, skriven , av W.I.L.M.A:

Den svarta var skitsnygg!

13:e kommentar, skriven , av elin:

riktigt fin!

14:e kommentar, skriven , av elin:

snygga!

15:e kommentar, skriven , av Emma says style, love & rock and roll.:

åååh jag gillar!

Kommentera inlägget här :