I will never be the woman with the perfect hair, who can wear white and not spill on it.

publicerat i lifestyle

2012 ska bli ett bra år. Flera resor är planerade. Sälen i januari. Barcelona i maj. Solsemester i slutet på augusti. Förhoppningsvis har jag råd med en weekend i London innan höstrusket kommer. Samtidigt måste jag försöka hålla i pengarna så att 2012 blir året då jag köper min lägenhet. Det skulle vara bra.

Företaget måste få chans att växa. Jag måste ta mig tid att jobba mer. Uppoffra lite, gå ner i timmar på mitt vanliga jobb för att kunna satsa mer på företaget. Det är ett stort steg och jag är i dagens läge allt för feg. Måste våga chansa.

Jag måste släppa allt som har varit. Våga tro på kärleken igen. Våga visa dig att inse att jag faktiskt inte har glömt dig.

Det är mycket som ska hända. Och allt på en och samma gång. Jag är ju trots allt världens mest otåliga människa med tusen drömmar. En dag ska jag trots allt uppnå flera av dom, få mina drömmar till verklighet. I believe.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av LissenTo:

Önskar dej lycka till med ditt företag.



Ha en fin adventssöndag. // Lissen

2:a kommentar, skriven , av jenny:

Känns skönt med ett nytt åt och nya möjligheter!

Kommentera inlägget här :