Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

Tackar!

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Sv: Hihi, jaa de e megamys!! Hur var julfesten? :D Puss!

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Supersöt! :)

4:e kommentar, skriven , av Rosita:

Haha åh, vilken söt!

5:e kommentar, skriven , av L i n n e a s b l o g g:

I know the feeling, jag vill också! längtar så tills den dagen då jag har en helt egen lägenhet att inreda precis som jag vill!

6:e kommentar, skriven , av JENNY:

åh, skitsött ju! :D

7:e kommentar, skriven , av ♥ Camilla:

Jag tycker också om den ^^, Fast jag skulle vilja ha en vit, så himla smart och praktiskt! ;)



Det är så roligt att inreda sin egen lägenhet! Mitt bästa tips är att vänta med att inhandla de små inredningsdetaljerna, för man kommer iaf vilja byta ut dem sen när man bott in sig ;) Har du nån lägenhet på gång? =)

Kommentera inlägget här :