I haven't told you...

publicerat i lifestyle

JAG HAR KÖPT EN LÄGENHET!!

Min alldeles egna läghet. 2 rum o kök, 57 kvadrat, balkong med morgonsol, tre trappor upp. En lägenhet med stora potentialer för att bli riktigt fantastiskt! Just nu snurrar det väldigt mycket i huvudet. Möbler, tapeter, färg, inredning, pengar, försäkring, bredband, lån, räntor, hyra, avgifter. Jag blir alldeles matt men det är såå roligt samtidigt som jag är en smula skräckslagen.



Köpet gick jättefort. Privat visning tisdag kväll, la ett bud onsdag morgon, mäklaren ringde vid lunch och sa kort och gott "du vann". En aning chockad, vi bokade möte och samma kväll var papprerna underskrivna och klara. Jag äger min lägenhet.





Nyckeln får jag den 14:e juni, därefter blir det en hel del renovering. Byte av tapeter och ommålning av i stort sett alla väggar. Golvet i hallen och köket ska bytas och köket ska få en liten budgetrenovering. Jag har egentligen inte en susning om när själva flyttlasset går. Det blir väl lite då och då, sakta men säkert. Officiella flytten blir väl när sängen lämnar mitt föräldrahem!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Åh vad kul, grattis :D:D

2:a kommentar, skriven , av sanda:

men guuuud vad kul!! stort grattis!!

3:e kommentar, skriven , av EMMAGENCY:

Fan vad kul!

Kommentera inlägget här :