så sliten tjej

publicerat i lifestyle
Jag skulle allvarligt talat kunna somna i skrivande stund. Så himla trött och utmattad! Lite huvudvärk på det hela gör inte riktigt saken bättre. Men jag känner mig ändå så nöjd. Mamma och jag ställde klockan och gick upp vid halv åtta för att åka på bakluckeloppis. Jag samlar på mig så himla mycket "skräp" att det känns som ett måste att sälja av lite grejer. Några extra kronor blir man ju bara glad för. :)
 
Idag är det för övrigt min sista dag på semestern, två veckor har gått fort men jag har fortfarande en vecka i Grekland att se fram emot.
 
Nu; en dusch och lite tv innan jag kryper ner i sängen o säger godnatt. Börjar 06.00 imorgon så bäst att somna tidigt, hihi. ♥
 
Förra årets tripp på Korfu

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becka [fotoblogg]:

Åh gud vad fin header du har!

2:a kommentar, skriven , av anna:

kul med en resa att se fram emot :)

3:e kommentar, skriven , av hanna ♡ :

riktigt gott! :D

Kommentera inlägget här :