breaking news!

publicerat i lifestyle
 
Jag ska börja jobba på Åhléns City i Stockholm! Herre vad det här är spännande och så himla bra på alla sätt och vis. Jag har sagt upp mig från mitt nyvarande jobb och kommer börja min anställning på Åhléns sista veckan i september.
 
Det ska bli så galet roligt. Att jobba på entréplan där 30 000 besökare går förbi varje dag är helt underbart. Jag som älskar att jobba i ett högt tempo och ha mycket att göra, tror jag kommer stormtrivas! Mitt schema är dessutom kanon. Ger mig stora möjligheter till att satsa ännu mer tid på webbshoppen, mitt egna företag. Såå himla taggad och peppad inför mitt nya jobb och faktiskt, mitt nya liv!
 
Glad tjej! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Olala grattis :D

2:a kommentar, skriven , av Lina Mellberg:

så himla roligt!!

3:e kommentar, skriven , av sanda:

stort grattis :D vad roligt för dig!! vilken avdelning! :)

Kommentera inlägget här :