string

publicerat i inredning
Hej finisar! ♥

Jag är fullkomligt lost i möbelvärlden. Det finns så otroligt mycket fint och jag bara längtar till att få göra alla inköp! Eller ja, själva spenderandet av pengarna kan man ju hoppa över, men att få möblera precis så som jag vill ha det. Min smak på inredning och detaljer. Åh.

I mitt stora vardagsrum kommer jag ha en liten arbetshörna för företaget. Det skulle vara så snyggt och praktiskt att ha Stringhyllor! Perfekt med förvaring och dom är ju överdrivet snygga, love it. Vitt, stilrent, enkelt. Synd att det handlar om så mycket pengar, men så småning om ska jag bannemig ha dessa Stringhyllor i mitt vardagsrum, det är jag värd!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska:

sv: de var väldigt mysigt :) allt bra med dej?

kram

2:a kommentar, skriven , av Rosita:

Det är ju himla fint när man får till inredningen precis som man vill, åh :)

Kommentera inlägget här :