Last season

publicerat i lifestyle
Det är en smula deprimerande att det är sista avsnittet av Desperate Housewives ikväll. En serie som jag verkligen har följt i 8 år, ÅTTA ÅR! Det är ju helt sjukt. Och nu ska jag inte få tillbringa tisdagkvällarna i soffan till att skratta åt dom tokiga husfruarna och alla galenskaper som händer i Wisteria Lane.

Har ni tänkt på att de allra flesta serier slutar, och det aldrig börjar några nya? Alla mina favoriter bara försvinner. The O.C, One tree hill, Desperate Housewives. Tur att jag har mina boxar så jag kan försvinna i deras världar när jag vill. Vilka är era favoritserier? Behöver tips på nya nu när en av mina favoriter försvinner! ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sabina:

Oh, jag håller med till tusen procent!! =)

2:a kommentar, skriven , av Magda - Fotoblogg:

svar: haha ♥ Allt bra förresten? Haft en bra tisdag? ;)

3:e kommentar, skriven , av PETRUSSON ★ Photography:

SV: Aa jätte :)

Allt bra?

4:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Åh jag känner med dig! Sett den serien från starten, minns allt men som tiden gått. Den sluta inte som man tänkt heller.. Men allt gott ska väl ha ett slut..

5:e kommentar, skriven , av jenny:

Gossip Girl, One tree hill & True Blood!

Kommentera inlägget här :