en morgon...

publicerat i lifestyle



...vaknade jag och tittade ut. det hade kommit någon decimeter nysnö. cirka -15 grader. vintern kom. jag småler åt alla facebookuppdateringar om kylan och snön. så många som tidigar hade sagt "det kommer inte bli någon vinter, ingen snö". tji fick ni, jag visste att vi skulle få liknande vinter som de senaste två åren.

Men jag är inte bitter. Jag gillar snön! Visst, - 15 grader är lite väl kallt. Men drar man på sig rejält med kläder så är det ingen skada skedd... Sluta klaga på kylan och var glad att vi inte varje år drabbas av olika naturkatastrofer som jordbävningar och orkaner. Lite snö har ingen dött av.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan Jenny!

Hoppas att allt är bra med dig.



Tatueringar är superfint! Men man måste vara säker på sin sak. Jag har tre tatueringar totalt, en text som jag älskar, en fjäder som är helt okej, och en ful grej på ryggen som jag ångrar. Vad hade du själv tänkt dig? Jag älskar tatueringar, men jag själv borde endast hållt mig till min text.



Ha det fint!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej igen!



Du frågade om mitt textsnitt i bloggen. Jag är ledsen men jag har ingen aning om vilken stil det är. Blogg.se fixade hela min design så jag är rädd att jag inte har något bra svar. Ha det fint!

3:e kommentar, skriven , av jenny:

Håller med dig!

Kommentera inlägget här :