Effektiv och nöjd tjej

publicerat i lifestyle
Jag har helt fått dinge på att redigera mina bilder med stjärnor, det kanske ni ser med min nya header hehe. Men det är ju så fint! Piffar upp en dötråkig bild direkt.

Idag har varit en riktig kanondag. Jag brukar ofta ha väldigt mycket i huvudet, blandade tankar, saker som bör bli gjort, saker som måste göras och så vidare. Därför finns det alltid små anteckningar i min iPhone. Och idag är en sån dag då jag har hunnit med allt och lite till. Det känns så sjukt bra! Jag har; tränat, tvättat sängkläderna och bäddat rent, städat, annonserat på tradera, ordnat veckans kampanj och rensat ut smycken från webbutiken, handlat, tittat efter nya träningsskor, tagit bort mitt fula nagellack och målat på nytt, haft hårinpackning i si så där 2 timmar, packat och skickat en beställning, och nu ska jag äntligen dra på mig pyjamasen och lägga mig i soffan. Firman på kanal 3 kl 21.00. Så spännande och jag är så nöjd över mig själv, känns bra i hela kroppen.
Vi hörs imorgon finisar, ♥


min fina misse

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Tjusig header!

Kommentera inlägget här :