Dream without fear, love without limits

publicerat i lifestyle
En promenad senare och jag är helt slut. Det var allt annat än en lång och rask promenad, nej min rygg protesterade. Blir så ledsen på det här. Att ha ont och att inte känna någon lust till nånting. Funderar på att krypa ner i sängen en stund, samla lite energi och vila kroppen. Kanske lite Sex and the city? Jag är grymt sötsugen också, men som jag sa för någon dag sedan så är det stopp nu. Jag har bestämt mig att jag åtminstone ska klara någon vecka utan någon typ av sötsaker. Det kommer bli så SVÅRT! ♥


weheartit.com

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

DU HAR VERKLIGEN EN UNDERBAR HEADER!! :D

2:a kommentar, skriven , av jenny:

Fina bilder!

3:e kommentar, skriven , av Emma Svensson:

Vackra bilder!

Kommentera inlägget här :