Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isabellasphotographing - lets rock the photography world!:

himla fin blogg, gillar headern starkt!



tjänar du pengar på din blogg? om inte är det bara att klicka på länken nedan och läsa och sedan registrera dig, det är ett snabbt, enkelt och säkert sätt att tjäna lite extra pengar på! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2:a kommentar, skriven , av Hella:

Fint! Åh vad jag längtar efter alla nagellack med pastell man får ha snart. Mint är ju tydligen inne, så det borde man ju få smygstarta med att ha redan nu tycker jag.

3:e kommentar, skriven , av ANNAWII ♥:

Så fint gumman!

4:e kommentar, skriven , av Mary:

Sv;tack snälla du för dina fina ord!

5:e kommentar, skriven , av rosita:

Snyggt och simpelt :)

6:e kommentar, skriven , av Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips& mycket mer! :):

sv: jag har verkligen försökt sätta den nu vid menyn men det är som den inte sku känna igen koden för jag uppdaterar sidan hur ofta som helst men endå så kommer den inte :( Jag har kollat också att jag kopierat allt som hörs till koden..



Skulle så gärna vilja få den vid menyn men går inte,vet inte vad jag gjorde fel :S

Kommentera inlägget här :