Redo igen!

publicerat i lifestyle
Det blev inget med lägenheten med stort L. Det är tråkigt och självklart blev jag besviken när jag insåg att det var jag och fyra andra som budade. Budandet gick fort och drog iväg över min maxgräns väldigt snart. Tråkigt men redan imorgon ska jag på en ny visning! Jag och en annan intressent ska få titta på lägenheten före den officiella visningen, så nu håller vi tummarna åter igen. :)









Det är en minitvåa den här gången, nästan 20 kvadrat mindre än den jag tittade på förut. Men så länge jag har ett sovrum med dörr, balkong, fräscht kök & badrum och ett vardagsrum som man får plats med en "normalstor" soffa så är jag mer än nöjd. Bilden på sovrummet var så dålig att den skippade jag att ta med. Men visst ser det riktigt mysigt ut? Perfekt första boende för en ensamstående tjej!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

fint!

2:a kommentar, skriven , av En chic mammas bekännelser:

grymt fint :D allt bra?

Kommentera inlägget här :