lägenheten med stort L

publicerat i lifestyle
Jag går ju i flyttplaner nu, på riktigt. Min tanke har alltid varit att flytta från Haninge, nära en tunnelbana. Men jag har insett att nej Jenny, du har inte råd, inte nu. Den där jäkla handpenningen på 15 % ställer till det så. Jag insåg att jag faktiskt har råd att köpa en lägenhet i Haninge, nu, idag, på en gång.

På fredag är det möte på banken och på söndag är det visning på min drömlägenhet. Eller ja, drömmen hade väl varit om den låg på söder, men jag får nöja mig med söder om söder... ;)


















Ah jag är kär i en lägenhet. Planlösningen är perfekt, klädkammare, fräscht kök & badrum, kräver inte mycket jobb och ommålning. Sovrummet är väl prio ett, skrikande lila är inte riktigt jag... Nej nu måste jag sluta prata som om jag redan köpt lägenheten, har ju för tusan inte ens varit på visning. Men jag hoppas så innerligt att den blir min. Nästan så att jag blir religiös...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanda:

Den var verkligen superfin! Håller tummarna för dig!

Själv hade jag rivit väggen mellan vardagsrummet och köket för att göra det öppet :)

2:a kommentar, skriven , av QUI:

jättefint ju :)

3:e kommentar, skriven , av Sara:

OMG! Man kanske skulle bosätta sig i Haninge.. Fan vad fin den var! Håller tummarna för dig! :))

4:e kommentar, skriven , av Daniella - 12 - Mode & vardag:

Vilken fin blogg du har! Har du några speciella planer

för veckan? :)

5:e kommentar, skriven , av jenny:

Wow fin!

6:e kommentar, skriven , av LinaJosefinBerg:

Vilken drömlägenhet... Den var verkligen perfekt! Klockan som du kommenterade vet jag tyvärr inte var den kommer ifrån.. såg den bara någonstans och sparade ner bilden lite spontant. Suger nu i efterhand för skulle också vilja veta var den kommer ifrån !

Kommentera inlägget här :