Klipp vingarna eller lär dig flyga.

publicerat i lifestyle
Igår var det visning på två lägenheter. Det är SÅ SVÅRT. Samtidigt är det jätteroligt och småläskigt. Jag ska trots allt flytta ifrån min familj som jag har bott med, dag ut och dag in, i 21 år. Det är självklart att det kommer bli en stor omställning men jag är nog redo!

Efter jobbet blir det att titta på samma lägenheter igen. Den här gången får bästa vän följa med. Även min händiga far ska gå runt och titta, dra i sladdar, knacka i väggar, inspektera det ena och andra. Haha! Man vill ju vara säker på att man köper vad man ser och inte får några otrevliga överraskningar senare... Jag håller er uppdaterade om det blir budgivning och om jag i slutet av veckan blir ägare till min alldeles egna lägenhet! ♥


bild 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av inspireme ❀:

Åhh! Spännande :) Önskar dig all lycka till!!

2:a kommentar, skriven , av Bella Davis - MODELL BLOGG:

lycka till goding! själv ska jag iväg på casting snart :) haft en bra helg annars? kram

3:e kommentar, skriven , av - pouline △:

sv: tack!!

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

Tack snälla! :)



Det är klart att du är redo och det kommer gå alldeles utmärkt ska du se! Lycka till med budgivningen om det blir någon!

5:e kommentar, skriven , av jenny:

Spännande!!!

Kommentera inlägget här :