JOY

publicerat i lifestyle

Hej fina!
Vilket busväder hörrni! Men jag tänker inte deppa eller lägga enerig på att det kommit en decimeter snö. Jag kan slå vad om att allt har smält bort imorgon. Vädret kan vi ju ändå påverka så det är bara att gilla läget. :)

Klockan bara tickar på, jag går fortfarande runt i pyjamas... Bör nog ta en dusch snart och klä på mig något vettigt inför kvällens mysiga middag med Lisa och hennes familj. Ska äntligen få träffa lilla Alex igen!



Jag & Alex - visst är han sötast i världen?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Sv: Hihi, visst? I love them! Sjukt sköna också! Och kul att du gillar nya designen! :) Hur gick det på banken? :D



Mysigt med bäbisgos!

2:a kommentar, skriven , av jenny:

vilken mysig bild!

3:e kommentar, skriven , av SOFIA:

Vilken gobit!



Tack snälla du för din fina kommentar det värmer. Hoppas du haft en underbar helg och har en fin kväll! KRAM

4:e kommentar, skriven , av FRIDABLOGGAR.SE:

Vilken fin bild! :) Kramar

Kommentera inlägget här :