20120409

publicerat i lifestyle
Hej alla fina!
Just nu känner jag mig så himla duktig. Fyller mitt tradera-konto med massa smycken från shoppen! Det står lite stilla med försäljningen vilket är tråkigt men inte helt oförståeligt med tanke på att jag knappt hinner marknadsföra mitt företag. Så nu blir det en liten runda på Tradera!

Jag har hittat så många nya smycken hos mina leverantörer som jag vill köpa hem, men det krävs ju en lagerrensning först. Hoppas på att bli av med mycket nu de närmaste veckorna innan sommaren så jag får köpa in alla fantastiska armband, halsband och ringar som jag hittat. Ta gärna en titt på mitt Tradera-konto och gör ett riktigt fynd! :)



Mitt upp i allt är jag bra fikasugen. En smarrig paj hade ju inte suttit helt fel...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av - pouline ▲:

sv: tack!!

2:a kommentar, skriven , av SOFIA:

Tack fina du vad glad jag blir! Hoppas du får en underbar dag! Hoppas du vill stanna kvar och följa bloggen! KRAM

3:e kommentar, skriven , av SANDRA DAGH:

Hoppas du haft en bra dag hittills! Men vad gör du? :D

4:e kommentar, skriven , av Jasmin - The dream of being famous!:

Hejsan var gärna med på min tävling där du kan vinna en länkning framför mina 500-600 läsare! Klicka bara på länken för att veta hur tävlingen går till.

---> http://jaasses.webblogg.se/2012/april/tavling-var-100de-blogg.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

5:e kommentar, skriven , av Melina:

Åh vad gott!

Kommentera inlägget här :