I'm staring at the mess I made

publicerat i lifestyle
Det är helg! Fy tusan vad skönt det är med ledighet. Idag tog jag bilen till Farsta C, tänkte växla pund och kika lite i affärer. Dock blev det enda köpet en ny plånbok! Min gamla Chanel höll på att ramla sönder så det var på tiden att jag köpte mig en ny. Sparar resten av shoppingen till London... Mohaha!

Just nu stirrar jag på mina naglar som skulle behövas klippas, filas och få nytt lack på sig. Och på mitt kära rum som är ett totalt bombnedslag. Känns som att jag är en bråkig tonåring igen som vägrar städa. Suck... Ska ta tag i båda i-landsproblemen och sen baka något smarrigt till kvällen!







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Hihi, jaa min man är en riktig sötis :)) tack fina du vad gullig du är! Och kul med nya bloggen! Snyggt rum du har!! :D

Kommentera inlägget här :