New beginning

publicerat i lifestyle
Av så många anledningar behöver jag en nystart. Både i bloggen och privat. Jag kan ju inte gärna skaffa ett nytt liv, jag vill inte ens ha det som alternativ, men en ny blogg är ju inga problem! Så nu kör jag, Jennans Värld. Mode och personligt i ett! Det känns himla bra.

På den privata delen så fick jag helt enkelt börja med ny frisyr och hårfärg. Inför den mörkare säsongen så rök mitt platinablonda och istället blev det en mer naturlig blond färg med ljusa slingor. Jag gillar det!



En ytterligare ny del i mitt privata liv är träningen. Under hela tiden på gymnasiet, då gymmet låg ett stenkast från skolan, gjorde jag flera duktiga besök i veckan. Jag kände mig fit, i form, hälsosam. Nu känner jag mig som kanelbullen på pressbyrån. Och visst, bullar är väl härliga. Men jag vill inte känna mig som en. Det är galet svårt att hitta tid till att träna med jobb som ligger åt helvete långt hemifrån och sena jobbdagar. Men jag har ju trots allt en crosstrainer här hemma och ett jättebra träningsband med pilates. Så vad har jag för ursäkt? Ingen. Dags att slänga av sig myskläderna och dra på sig träningskläderna istället.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna Westman:

förlåt, har inte hunnit uppdatera förens idag! Lägger in bilder och så idag eller i morgon :) Kram!

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

SNYGG FRISYR !

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

supersnygg frisyr!

Kommentera inlägget här :