Still alive

publicerat i lifestyle

Åh vilken jobbig dag det var igår på vårdcentralen. Det kändes som en hel evighet men ingreppet tog säkert inte mer än 40 minuter. Totalt 12 stygn, tre på ryggen och 9 på brösten. Ajaj är allt jag säger. Var allt annat än kul när bedövningen släppte. Drogar mig med alvedon och ipren så blir livet lite lättare.

Men nog med tråkigheter! Idag jobbar jag som vanligt till 19 och sen är jag l e d i g! Det ska bli otroligt skönt att få skämma bort sig med ledighet under julhelgen. Längtar!

Streetstyle London Fashion week

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Sv: Jaa, så sjukt besviken på mina bäbisfötter.. ;p

Åh, men najs! Får man se nån bild elleeeer? ;D

2:a kommentar, skriven , av MOWLSTON:

åh, älskar dina smycken som du har på dig i headern! :)

3:e kommentar, skriven , av Nadine:

fan vilken snygg outfit & din header e helt superfin!!!

4:e kommentar, skriven , av Anna:

Älskar hennes outfit, så himla vardagssnygg!

Kommentera inlägget här :