jag svävar uppe bland molnen

publicerat i resor

Finisar, I'm back from Barcelona! Jag tror nästan att jag glömt säga den lilla detaljen men fredag-måndag var jag och familjen i Barca och bara njöt. Sol, 30 graders värme, lite bad, strandhäng, shopping på favoritaffären Primark, besök av olika sevärdheter. Ja en riktig allt i allo semester!

Det var första gången jag besökte Barcelona. Det är verkligen en supervacker stad med stranden, havet, arkitekturen, gränderna. Men maten och folket måste jag tyvärr säga "njaa" till. London är fortfarande min favoritstad i Europa... ;)

Bilder kommer så småning om, men tills vidare får ni klara er med den obligatoriska flyg-bilden hihi. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sabina:

oh älskar barcelona!

2:a kommentar, skriven , av jenny:

Lät inte helt fel!

Kommentera inlägget här :