Here we go again

publicerat i lifestyle

Alltså den här djungeln av lägenheter. Det finns så mycket, men samtidigt så lite. Jag har ju ett pristak, självklart. Varken hyran eller lägenheten får kosta allt för mycket. Ett tag gav jag upp då verkligen alla lägenheter som dök upp antingen var fjuttsmå eller kostade tokigt mycket pengar. Men igår så finally, hittade jag en underbart charmig tvåa på 57 kvadrat som är perfekt både prismässigt och storleksmässigt. yes yes yes!




Visst är den rätt mysig? Tapeterna är absolut inte min smak men sånt är egentligen bagateller. Med mitt jobb och min underbara pappa som målare är det lätt fixat! Jag gillade faktiskt att köket är "gammalt", lite lantligt och charmgt men ändå fräscht. Enda nackdel är att det inte finns någon klädkammare... Men sovrummet är så pass stort att där ryms klädförvaring utan problem! Åh jag håller mina tummar och tår för att den är lika fin i verkligheten. Jag håller er uppdaterade ♥

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av - pouline △:

sv: tack! :)

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

Lycka till med lägenheten!

3:e kommentar, skriven , av Q:

håller tummarna!



sv: tacktack:)

4:e kommentar, skriven , av Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska:

sv: så härlig lägenhet!

tackar! gör du idag?

ha en fin helg ♥

5:e kommentar, skriven , av jenny:

Fräsch!

6:e kommentar, skriven , av kajsa:

den såg riktigt fin ut!

Kommentera inlägget här :