Fitness!

publicerat i träning&hälsa

Det är så skönt att komma igång med träningen! Senaste tiden har jag varit riktigt duktigt och tränat flera gånger i veckan. Kombinerat gym och träning hemma, även mer vardagsmotion som en prommenad nu och då gör att jag känner mig piggare och starkare.

Jag har laddat ner flera grymma appar i mobilen, Sök på "Workout" på App Store och ladda ner Daniel Millers olika träningsappar. De är uppdelade för olika muskelgrupper och träningstyper; armar, mage, ben, rumpa, cardio, yoga. Perfekt att köra hemma när man inte riktigt hinner eller orkar ge sig iväg! Om jag älskar dagens teknologi, jajamensan. Har ni några tips på bra appar?


innan gårdagens morgonpass hemma!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Haha jag har också dom apparna, sjukt bra!! :D Diggar att man kan köra typ 5-minutersprogram i reklampausen på tv typ ;)

2:a kommentar, skriven , av Sanda:

Åh nu har jag laddat ner dom också! haha hoppas dom är bra!

Kommentera inlägget här :