lovely friday

publicerat i lifestyle
Gårdagen var riktigt mysig! Äntligen verkade sommaren ha kommit, (om så bara för en dag, just nu är det ju spöregn och tio grader...) jag och bästa vän myste med lilla Alex, köpte hem mat från pizzerian och åt på balkongen i kvällssolen. Då grabbarna kom hem hade vi inget val än att byta kanal på tvn till fotbollen. Är vi alltid så dåliga, Sverige?

Just nu kryper jag runt i pyjamas och jag har en känsla av att det kommer fortsätta så ungefär hela dagen! Men med tanke på att jag i stort sett alltid har fullt upp så ska jag bannemig ta mig en sån dag, en pyjamas dag, titta på tv, film, kanske gå till affären och köpa lite godis? Åh vad skönt hihi. ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MyzaaN:

ser mysigt ut ;D

2:a kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

hihi så söt :D gott med pizza också!

Svar: Det var galet gott! :)
jennsansvarld.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

gud va söt bebis :D



sv: hihi,tusen tack :D

kramis❤

Kommentera inlägget här :