Housewife

publicerat i lifestyle
Vilken underlig helg det har varit. Så kallt! Jag går klädd i rutig boyfriend-skjorta, converse och mörka jeans. Känns lite som en typisk höstoutfit...? På kvällen lindar jag in mig i en filt och dricker te, gärna en vetekudde också för att hålla värmen. & det ska föreställa JUNI! Sommaren, jag hoppas du kommer snart för det här är inte riktigt roligt, hösten kan vi vänta med ett tag till...

How ever, idag har jag varit en riktig husfru! Tränat, städat, bakat enorma kanel&kardemummabullar, bokfört, handlat. Effektivt tjej! Just nu håller min fina familj på att laga smarrig middag, grillade lammspett med sallad och tzatziki! Åh vilken fest! Ikväll ska jag nog bara mysa framför tvn och datorn. Såå skönt, ♥


bakade bullar i stooora lass!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Åh va gott med bullar!

2:a kommentar, skriven , av Maria:

mums! :)

3:e kommentar, skriven , av Liw:

sv: tack, och tack för besöket :)

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

Åh, så gott det där såg ut!

5:e kommentar, skriven , av jenny:

Smaskigt!

6:e kommentar, skriven , av Magda - Fotoblogg:

mums, ser riktigt gott ut! ;) Allt bra? ♥



Glöm inte att ställa en liten fråga i min frågestund:

http://thephotomonster.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

7:e kommentar, skriven , av PETRUSSON ★ Photography:

Kanon fin blogg har du! :D

Vill du ta chansen att bli månadens blogg och synas för mina 150-300 besökaren? :)



http://petrusson.blogg.se/2012/june/manadens-blogg.html#comment



/LISA PETRUSSON ♥

Kommentera inlägget här :