Lovely weekend

publicerat i lifestyle
Åh jag har haft en sån underbar helg. Bio och middag med bästa Stefan i fredags. Vi såg En gång i Phuket, skrattade så att tårarna nästan rann. Lördagen bjöd på en intensiv jobbdag. Älskar att jobba när vi har massa kunder och timmarna bara försvinner! Så fort vi stängde var det vidare för mig till inflyttningsfest med fina människor. Natten avslutades på rockklubb i stan där jag mötte storebror. Så skönt med sällskap hem.

Idag har jag sammanfattningsvis varit rätt matt. Trött och ja, bakis helt enkelt. Slumrade till i soffan och nu myser jag med min laptop, tända ljus, Desperate Housewives. Rätt bra söndag, underbar helg. ♥






Carolines Mode

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

grattis babe =)

du vann kameralinnet =)



Du kan väl maila mig din adress =)



massa kram och tack från mig..för att du är en så fin bloggvän och person!

2:a kommentar, skriven , av Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik:

så fin blogg du har!=)



Kika gärna in på min mode och fotograf-blogg! =)

3:e kommentar, skriven , av Sanne:

Sv: Javisst ser den mysig ut och sen är den ju sjukt snygg med! :)

4:e kommentar, skriven , av jenny:

Låter som en bra helg! Haha älskar den filmen

5:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

inspiration!! :D

Kommentera inlägget här :