Den 25:e smäller det!

publicerat i mode
Jag undviker både butiker och webbshoppar. Det är helt enkelt för svårt att motstå när man ser alla fina, pastelliga, mönstrade, färgglada, vårnyheter som ramlar in. Och rean som är kvar från AW11. Med tanke på att min plånbok ekar tom så får jag helt enkelt låta bli, vänta i två veckor till och se hur mycket shopaholic jag kan vara mars månad. Om jag får önska så skulle jag klicka hem allt i kollaget nedan. Åh, så fint.


Kavaj,hatt,wedges/H&M. Jeans/Topshop. Väska/Lindex. Spetsbh/Monki.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rosita:

Ahh, så snyggt, alltihop.



Sv: Åh men tack så mycket! :)

2:a kommentar, skriven , av Mary:

Sv; Men eller hur, han kläckte ur sig både det ena och andra härliga citatet faktiskt, hade behövt block och penna!

3:e kommentar, skriven , av My Fransson:

Sv: Det var supergott!

4:e kommentar, skriven , av Hella:

Imponerad av din självdisciplin. Jag föll direkt nu. På Lindexväskan ;)

5:e kommentar, skriven , av sanda:

vill ha allltttttttttttt :(

6:e kommentar, skriven , av Sara:

Haha jag har också fallit för en orange kavaj! :p Har ett tidsinställt inlägg som kommer upp vid 10 med ett klädkollage xD Vi tänker lika kompis! Den 25:e smäller det för mig med, finns föööör mkt fint!! ;D

7:e kommentar, skriven , av Sara:

sv: Taaack! :D

8:e kommentar, skriven , av REBECCA:

Åh vad fina grejer, älskar skorna!

9:e kommentar, skriven , av amanda:

vilken fin blogg!!

du gillar kläder va?? Det gör jag och jag blev medlem på denna grymma sida gör du det med :) KRAM

http://www.gratisklader.se/?r=201411

10:e kommentar, skriven , av E M E L I A G U N N A R S S O N - MODEBLOGG:

Dom skorna e ju dösnygga fast hittar dem inte på hemsidan? dem kanske finns i butik då ;)

11:e kommentar, skriven , av tove:

massa snyggt!!

12:e kommentar, skriven , av elin:

vad fint!

13:e kommentar, skriven , av sara:

massa snyggt :)

Kommentera inlägget här :