jobb och vardagslyx

publicerat i lifestyle
Godmorgon!
Jag har precis avslutat en snabb frukost, rostade mackor och ett ett glas oboy, barnsligt gott. Nu väntas åtta timmar på jobbet och helkroppsmassage ikväll. Tusan vad skönt det ska bli! Hoppas jag hinner hem till Desperate Housewives bara.

Visningarna igår gick BRA. Min beslutsångest är så gott som borta, lägenheten med stort L ÄR intressant och det kommer börja bjudas. Tjohoo. Håll tummarna för mig. Puss ♥



Jag har helt glömt bort att visa er min fantastiska uggla och min stjärntischa. Ugglan från UR&PENN och toppen från Gina Tricot.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blopparna - Emmy:

Åh vad spännande, hoppas du får den! Håller tummarna!



2:a kommentar, skriven , av Sara:

Sv: Jag vet! hihi



Men näe, vad surt :( Men vet hur det är.. När jag kollade i Sthlm gick lägenheterna upp med en halv miljon på en timme..

3:e kommentar, skriven , av jenny:

Tröjan ser läcker ut!

Kommentera inlägget här :