Framgång

publicerat i lifestyle

Lyckan när jag läser "Du har en ny order". Jag blir så glad när det rullar. Sakta och inte alltid så säkert. Men det går framåt och jag vägrar ge upp. Det viktigaste är att jag tror på det jag gör ellerhur!

Nu ska jag fortsätta laminera rabattkorten inför Modeflickans event. Hoppas att jag hinner med ett avsnitt av OTH, helst lite träning på crosstrainern också. Men det känns tveksamt med tanke på att klocka snart är nio...
Kram på er! ♥


Ring och korsörhänge - JH Shop

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av natali:

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 95kr !

2:a kommentar, skriven , av Filippa:

sv: tack så mycket ! :D

3:e kommentar, skriven , av Rosita:

Vad kul att det går bra med webshopen! :)

Kommentera inlägget här :