friends with benefits

publicerat i recensioner

En film med två grymt snygga och begåvade skådisar, går inte att misslyckas. Och det gör dom verkligen inte. Åh vad jag älskade filmen! Så fort jag satt mig på tåget efter bion så kände jag "jag vill se den igen, nu!". Det säger rätt mycket om vad jag ger den för betyg ellerhur?

Handlingen är gullig, romantisk, rolig med mycket sex och närhet, och faktiskt, en smula sorglig. De har verkligen fått med allt som är bra och sevärt i en romantisk komedi! Justin och Mila gör den så bra, är så fina tillsammans. Filmen fick mig att längta efter en pojkvän! Ni som inte sett den ännu, gör det. Ni kommer inte att ångra er. Ni som redan har sett den, vad tyckte ni? ♥



bilder fotade ur en intervju i ELLE nr 10

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av marina:

sv: tack :)

2:a kommentar, skriven , av malin [fotoblogg]:

sv: åh tusen tack fina du! =)

3:e kommentar, skriven , av jenny:

Den är så fruktansvärt bra!! Man inser dock vilket kasst liv man har haha ;)

4:e kommentar, skriven , av LIENE:

Tack:)

Hinner nog inte för har fullt upp med egna samarbeten angående mina smycken.

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag såg den i Stockholm. Väldigt bra! Gillade den :)

6:e kommentar, skriven , av Blopparna-Emmy:

Åhh den vill jag också se, låter underbar! Måste bara få pojkvännen att vilja se den med mig...

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

BRA FILM!

8:e kommentar, skriven , av L i n n e a s b l o g g:

svar: Åh tack snälla du! hoppas du får en fin måndag!

9:e kommentar, skriven , av Sanna:

mysiga foton



Sv: Tack så jättemycket!

10:e kommentar, skriven , av Magda ♡:

sv; tack!

tror nog att jag skippar de, men tack för att du frågade! :D

allt bra med dig annars då? :)

11:e kommentar, skriven , av Sara:

Men duuuu, nu vill jag ju se vad mer du köpte i London! :D

12:e kommentar, skriven , av Ida:

Måååste se den!

13:e kommentar, skriven , av Rosita:

Måste nog se om den, fann den inte så fantastiskt, kan ju dock bero på att jag tittade på den i ganska taskig kvalité, haha :)



Sv: Både ja och nej, vantrivs ju verkligen inte men är inte riktigt hemma heller. Det tar nog ett litet tag till att trivas helt.. :)

Kommentera inlägget här :