Hair issues.

publicerat i lifestyle

Idag är det en sån dag då ingenting funkar. Eller okej, det är mest mitt hår som är jävligt bråkigt. Att spara ut från att det varit riktigt kort är inte det lättaste. Just nu är det i den fulaste längd människan nånsin skådat. Att jag har smått vågigt hår gör inte saken bättre, speciellt inte när "vågorna" faller där dom är som minst smickrande.

Nu ska jag sluta vara gnällig och gå till bussen istället. Blä.


Jag vill sitta på Starbucks hela dagen och dricka te och äta gigantiska cookies...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av L i n n e a s b l o g g:

Meeeee tooooo, fast pepparkakslatte istället för te! :)

2:a kommentar, skriven , av jenny:

Hatar bad-hair days!!

3:e kommentar, skriven , av Jenny - FOTO:

sv: tack så mycket! :))

4:e kommentar, skriven , av Frida:

Vill också till USA och hänga på Starbucks. :) Kramar

5:e kommentar, skriven , av Rosita:

Känner igen mig med håret, så är mitt också, och även om jag har lite längre hår än dig så är det inte kul, man vill bara att allt ska växa ut!

Kommentera inlägget här :