Bildredigering och prissättning

publicerat i lifestyle

Vilken fin söndag jag har haft! Var på en långpromenad med bästa vän i skogen. Lugnt och skönt, bara massa tjejsnack och naturen. Vidare hem för att annonsera på Tradera, åh vilken underbar och bra sida.

Nu senaste timmen har jag redigerat bilder till webbshopen. Har lagt upp två nyheter, mer orkade varken jag eller min kropp hehe. Men ni får se lite få bilder så länge och längta efter att de blir till försäljning ;)

  

    
 

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och en chokladmunk. Gissar på att jag somnar efter en timme men vad gör det... :) Imorgon är det vardag igen så jag ska minsann njuta av helgens sista timmar. 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

tack fining!!!

2:a kommentar, skriven , av Ivana:

mycket snyggt!!! =)))



sv: tack tack! =)))

Kommentera inlägget här :