Att gå upp när det är kolsvart.

publicerat i lifestyle

Det gick inte så bra för mig imorse. Tanken var att gå upp halv sju för att hinna träna lite och jobba med företaget. Vaknade klockan tre inatt och kunde inte somna upp, ställde om klockan till 7.20 istället. Slutade med att jag snoozade ytterligare 40 minuter och kom inte upp förrän klockan åtta....! Blev inte mycket till träning eller jobb här inte. Får ta det ikväll istället! Jag skyller min trötthet på mörkret, dessa kolsvarta mornar och kvällar tar kål på mig. Nu ska jag sluta babbla om min knäppa sovmorgon och gå till bussen istället,  ♥





längtar en smula till sommaren, får man säga så när vintern inte ens börjat?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av rebecca:

sv: åh, tack så mycket!

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Sv: Tack så jättemycket! :)

3:e kommentar, skriven , av Sanda:

vilken breath taking bild..

Kommentera inlägget här :