För litet huvud för alla funderingar.

publicerat i lifestyle
Rastlös, myror i kroppen, orolig själ. Vill inte sova men samtidigt orkar jag inte göra något annat. Och allvarligt talat, VAD ska man hitta på att göra klockan elva på kvällen? Det mest logiska vore att borsta tänderna, ta ur linserna och tvätta av sminket. Istället sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. Ibland förundras jag av mig själv.

Men det är nog den där tomma sängen som skrämmer. Mina blommiga lakan är så där härligt nytvättade, mjuka, svala. Men jag vill ändå inte krypa ner. Tomt, ensamt. Vill ha en famn att somna i, allra helst din, men i desperata stunder som dessa, ja då tar jag den famn jag får. Ikväll vet jag att jag somnar ensam, eventuellt med en mysig katt som sällskap. Jag kanske ska börja läsa en ny bok? Blä, tankar och funderingar. Jag måste nog säga godnatt ändå.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Du är inte ensam!! Den däringa ensamhetskänslan lir inte direkt mindre när det blåser storm ute...

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Sv: GOD JUL DU MED! :D Eller god fortsättning kanske? :) Hade du en braig julafton? :) Haha, jaa, foto next time :)



Men pooolarn, du är ju inte ensam juue! Du har ju värsta bästa kattigaste killen! Och en massa kompisar som tycker du e bra! :D (och rätt var det är står prince Charming där och du har inte fattat nånting! :)) Puss på dig knasboll :) <3



3:e kommentar, skriven , av Hella:

Ibland behöver man stanna upp. Även fast inte tidpunkten är den bästa. Men det är ofta då det är som viktigast.

Kommentera inlägget här :