Focus on your life.

publicerat i lifestyle
Idag har jag en tröttdag. En förvirrad dag. Riktigt märklig och den känns smått värdelös. Jag vaknade imorse med flera tankar i huvudet, planer på vad jag skulle göra. Jag tänkte ha en riktig fixardag och hinna med massor nu när jag äntligen är ledig.

Istället vände jag mig om. Drog tänket över huvudet och fortsatte att sova. Gick upp och åt en smörgås, tillbaka till sängen. Öppnade senaste säsongen av One Tree Hill och lutade mig åter igen tillbaka till mina mjuka kuddar.

And here I am. Still in bed. Orkar inte att gå upp men samtidigt vill jag bara komma ut ur huset. Träffa någon, skratta, prata om viktiga och oviktiga saker. Men kroppen säger ifrån. Orken existrerar inte. Jag stannar kvar i sängen och drömmer mig bort i seriernas värld.

Förhoppningsvis blir morgondagen en bra dag, en dag då jag kliver upp i tid och gör något vettigt. Jag avskyr den här känslan, ångesten av att timmarna bara försvinner men samtidigt inte finna orken till att göra något annat.

Jag hoppas att ni mår bra och är lite piggare än vad jag är, ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Heeediiin:

Å tack!:) Kan någon annan som kollar på min bloggoch ser kommentaren, koden osv ta koden och få rabtt själv, eller är det bara jag?:) Kram Micaéla

2:a kommentar, skriven , av Heeediiin:

Sv: Okej, då vet jag :)

Kommentera inlägget här :