Arg småföretagare.

publicerat i lifestyle
Tusan vad jag blir arg och ledsen när man öppnar företagsmailen och möts av spydiga och onödiga kommentarer från bloggare. Det är så trist att inte få förståelsen att jag kan inte sponsra alla med produkter och tävlingar. Det är inte lönsamt för mig utan en ren förlust om det är en mindre blogg som inte ger mig nya kunder. Att då få kastat i ansiktet "din sida är ju ändå inte stor" gör mig bara ledsen. Nej, den är inte stor. Jag vet det. Den har varit öppen i knappt ett halvår och jag har utöver mitt företag ett heltidsjobb som gör att jag endast kan jobba kvällar/nätter och helger med min älskade webbshop. Jag kämpar och hoppas att jag en dag ska kunna leva på försäljningen från hemsidan men det kommer att ta år.

Det är svårt att få ihop jobb, företag, träning, vänner&familj och samtidigt kunna sätta mig ner och till exempel kunna läsa en bok utan att känna mig stressad. Det är absolut något jag har valt själv, ingen har tvingat mig till att starta mitt företag, jag ber om ursäkt för mitt gnälla humör idag. Men jag blir ändå så ledsen och arg för dessa kommentarer. Inget sker över en natt, men snälla, skippa den här dryga inställningen.

Nu ska jag försöka se livet från den ljusa sidan och fortsätta hålla mitt huvud högt. Det här lär ju knappast vara den första och sista negativa reaktionen jag får. Tack till er som ger mig fina ord angående hemsidan och mina produkter, det värmer mycket mer än ni tror, ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JENNY:

men gud, menar du att dom skriver så?!

2:a kommentar, skriven , av therese:

men gud vad tråkigt. självklart kan du inte sponsra allihopa..

3:e kommentar, skriven , av helene - passion for heels:

Usch, vad sjukt att folk faktiskt kommenterar sådant. Det är synd att de inte kan se det ur din synvinkel, självfallet vill du ju tjäna något på att sponsra bloggare, de kan ju inte bara få och få utan att tro att du inte ska få något tillbaka..

Kommentera inlägget här :